sobota, 4 listopada 2023

KW birthday

Dzisiaj 9. urodziny obchodzi Księga Widzów The Bookville Blog. Powstała ona 8 dni po założeniu blogu.
Z okazji dzisiejszej, małej rocznicy, zapraszamy do obejrzenia kilku najciekawszych wpisów. Może to zachęci Was do częstszego korzystania z Księgi.


Villrmo
2019-11-04 16:56:00


Opowieści wciągają na cały dzień wprost zachwycające genialne brawo dla autora czekam na kolejny sezon I dalsze przygody

Tajemnicza Villemo 


Luki
2015-07-19 22:26:56


Witaj Steffy faktycznie nie ma prawa odbijać chłopaka Hope ale przyznasz mi trochę racji że Hope jest trochę dziecinna jeśli chodzi o sprawy łóżkowe Liam chciał się z nią już przespać a ona mu odmówiła a sama mu powiedziała że jest już gotowa a Steffy pewnie by poszła na całość zgodzisz się ze mną ale i tak bardzo szaleję za tą Hope gdyby była moją dziewczyną to ho ho to by się działo słuchaj w poniedziałek przyjeżdża do mnie moja ciocia z CANADA Z KUZYNEM który zna tylko angielski o 18-00 nie zbyt jestem przygotowany na tą wizytę ale ich zaprosiłem i przyjadą hehe   


Luki
2015-07-01 23:31:43


 

Trochę dziwny ten odcinek 56 jest Ewka się nagle przestraszyła Lukiego potem do niego poszła Luki ją zaprosił dobrze o nim świadczy a ona dla niego w zamian ugotowała mu obiadek mniam. l oglądaliśmy razem tv pewnie jakiś horror Lukiego hehe. A Manus ześwirował w psychiatryku olaboga super i ten sex na końcu Milka i Kate czad   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz