niedziela, 10 grudnia 2023

TBB Interview

Zapraszamy na długo oczekiwany wywiad z czytelniczką Księgowa. Niestety, nie udało się porozmawiać z osobą, która jednocześnie ma swoją rolę w serialu, co oczywiście nie umniejsza jakości poniższej rozmowy.


TBB Interview


Emily Finn (TBB): Witaj, Agnieszko. Powiesz nam coś o sobie?

Agnieszka: Cześć, jestem Aga z Kujawsko-Pomorskiego, mam 27 lat.


Co tutaj właściwie robisz?

Zobaczyłam reklamę tego serialu na GG i tak z ciekawości, a może z nudów, postanowiłam zajrzeć.


I jak wrażenia?

Na pierwszy rzut oka wszystko wygląda prosto ale dość profesjonalnie. Chociaż nie zagłębiałam się w samego bloga, tylko w serial.


Właśnie. Co powiesz o Księgowie?

Heh, wciągnęło mnie od razu, za jednym zamachem przeczytałam ze 20 odcinków. Resztę zostawię sobie na później. :D


Miłej lektury. Przypomnę, że wszystkie odcinki, podzielone na sezony, znajdują się w jednym miejscu w panelu z prawej strony blogu. Masz jakieś ulubione i te mniej lubiane postaci?

Z tego, co zdążyłam się zorientować, ciekawi mnie postać Demona. Bije od niego wewnętrzny smutek i nigdy nie wiadomo, co zrobi. Nie przepadam z kolei za Ashley, to mocno samolubna postać, chociaż w pewien sposób pomaga Gilbertowi.


Wróćmy jeszcze do samego blogu. Jakieś sugestie?

Wygląda nieźle, poza tym nie znam się na tym za bardzo. Jest czytelny i to mi wystarcza.


To chyba wszystko. Dziękuję za rozmowę i przetarcie szlaku wywiadów w TBB.

Dzięki, za kawę też. :)) Może jeszcze kiedyś się spotkamy.



TBB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz