niedziela, 22 listopada 2020

NPK 2020 - The final

Witamy wszystkich serdecznie na finałowej gali czwartej edycji Najciekawszej Postaci Księgowa 2020.

NPK 2020 Final


Tego roku w szranki rywalizacji ponownie stanęło 10 wiodących postaci bieżącego sezonu. Z jednej strony stara, plebiscytowa gwardia - Adi, Demon (3 tryumfy), Grisza (zwycięstwo w poprzedniej edycji), Amy czy Bobi, z drugiej natomiast młode wilki: Nola, Ricky, Lauren. Wspólnie dokonaliśmy wyboru.

NAJCIEKAWSZĄ POSTACIĄ KSIĘGOWA 2020 ZOSTAJE...

ZOSTAJĄ...

EWKA I LAUREN!!

Ewka Carter

Lauren Shields



Gratulujemy i prosimy o zabranie głosu.

Moje życie ostatnio uległo zmianie na lepsze. Cieszę się zatem, że to doceniliście. Jestem tutaj z Wami od blisko dziesięciu lat... Brak mi słów, dziękuję.
~Ewka Carter

Ja z kolei pojawiłam się w Bookville dość niedawno i tym bardziej cieszy mnie ta sympatia, którą tak szybko mnie obdarzyliście. Bardzo dziękuję i obiecuję, że Was nie zawiodę.
~Lauren Shields


Zwyciężczynie uzbierały po 5 głosów. Ewka zanotowała nagły skok liczby głosów, co pozwoliło jej dogonić Lauren, która od kilku dni zasiadała w fotelu liderki i nieco niespokojnie oglądała się za siebie. Jak widać słusznie, choć statuetkę dostała. Jednak część błysku jupiterów zostało jej skradzione.

Nola nie wytrzymała tempa. Ex aequo z Ricky'm, dla którego jest to świetny wynik w debiucie, zajęła trzecie miejsce. Demon tym razem musiał obejść się smakiem. Nie tylko nie zwyciężył po raz kolejny, ale zajął dopiero 5. miejsce, razem z Adim i Bobim. Grisza przypomniał sobie bolesne lata 2015-2016 i znów znalazł się blisko końca, rękę w rękę z Amy. Natalie, która dzielnie walczyła wiosną w Miss Księgowa, w NPK kompletnie poległa, zajmując ostatnie miejsce z 0 głosami.



NPK 2020 - total results (after 63 days):


#.

name

votes

1.

Ewka Carter

5

1.

Lauren Shields

5

3.

Nola Adams

4

3.

Ricky Ewing

4

5.

Adi Cornell

3

5.

Bobi Gilbert

3

5.

Demon Maxwell

3

8.

Grisza Bennett

1

8.

Amy Haines

1

10.

Natalie Gilbert

0



Oddano łącznie 29 głosów. Dziękujemy uczestniczkom(-om), głosującym i wszystkim innym. Widzimy się we wrześniu 2021, w piątej wówczas edycji wyborów. Dobrego wieczoru.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz